ΕΣΠΑ

ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

Ο βασικός στόχος της εταιρίας είναι η εμπιστοσύνη και η ικανοποίηση των πελατών της. Η εταιρία σέβεται την ιδιαιτερότητα, τις ανάγκες, τις απόψεις και τις γνώμες των πελατών της και προσπαθεί να δίνει άμεσα λύσεις σε τυχόν προβλήματα που προκύπτουν. Παρακολουθεί τις τεχνολογικές εξελίξεις, βελτιώνει την ανταγωνιστικότητά της και καινοτομεί στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών προς τους πελάτες της.

ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ

Η δύναμη της εταιρίας πηγάζει από το προσωπικό της, η ανάπτυξη και η διατήρηση υψηλού επιπέδου προσωπικού αποτελεί πρωταρχικό μέλημα. Για το σκοπό αυτό, η εταιρία διασφαλίζει καλές και ασφαλείς συνθήκες εργασίας, παρέχοντας όλα τα απαραίτητα Μέσα Ατομικής Προστασίας (ΜΑΠ), ίσα δικαιώματα και ευκαιρίες για όλους.

ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Η εταιρία εντάσσει συνεχώς διαδικασίες στην επιχειρηματική της δραστηριότητα και αναλαμβάνει δράσεις που αποσκοπούν στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρία εφαρμόζει Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 14001. Κατά την εφαρμογή του προτύπου, αναλύονται οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις των βασικών λειτουργιών και δραστηριοτήτων, θέτει κατάλληλους σκοπούς και στόχους για τη συνεχή βελτίωση της περιβαλλοντικής επίδοσης και τη μείωση των επιπτώσεών στο περιβάλλον. Επίσης, η εταιρία είναι εγγεγραμμένη στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Αποβλήτων (ΗΜΑ) για την πλήρη διαφάνεια και έλεγχο των αποβλήτων που παράγει.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Για αυτόν το λόγο, η τεχνική υποστήριξη των πελατών μας αποτελεί βασική μας προτεραιότητα. Είναι σε θέση να καλύψει ανάγκες για service και ανταλλακτικά από 4 μέχρι 24 ώρες σε οποιοδήποτε σημείο με αποτέλεσμα οι πελάτες να είναι ποιοτικά εξασφαλισμένοι, πριν και μετά την πώληση.